Oldal kiválasztása

Email marketing online áruházak számára: A végső útmutató az eladások növeléséhez

Ha önnek e-kereskedelmi áruháza van, biztosan találkozott már olyan vásárlóval, aki eltöltött néhány percet az oldalát böngészve, de nem hagyott visszajelzést, és még csak nem is regisztrált felhasználóként. Ön is tudja, hogy ez hogy néz ki – látja, hogy az emberek arról írnak, hogy mennyire szerették a termékét, amikor azt máshol árulták. Ezek azok az emberek, akiket meg akarsz célozni az e-mail marketinggel. Ha online árulsz, különösen egy olyan e-kereskedelmi platformon keresztül, mint a Shopify vagy a WooCommerce, a Google megmutatja azokat a felhasználókat, akik a helyi területükön lévő vállalkozásokról (pozitív és negatív) véleményeket hagynak. Ez azt jelenti, hogy valaki, aki kevesebb mint 5 km-re lakik, a Google keresési találatok között a “mindent eladni” keresőszóra csak a nevével és az utcai címével látja az Ön vállalkozását – ami nem ideális, ha a közvetlen környezetén kívülről érkező új ügyfelek megszerzésével szeretné növelni vállalkozását. Szerencsére van néhány dolog, amit megtehetsz, hogy növeld az e-mail listádat, fokozd a meglévő ügyfeleiddel való kapcsolattartást, és több eladást érj el anélkül, hogy egy centet is költenél reklámra vagy fizetett promóciós stratégiákra…

Hozzon létre üdvözlő e-mailt

Először is, minden új ügyfélnek, aki feliratkozik az e-mail listájára, üdvözlő e-mailt kell küldenie. Ideális esetben ez az e-mail tartalmazza a legjobb ajánlatokat, egy vagy két kedvezménykódot, és egy kis ismertetőt az áruházadról. Egy-két képet is mellékelhet a készletéről, hogy segítsen megragadni az új vásárlók figyelmét. Ne feledje mindig, hogy az új érdeklődők minden vállalkozás éltető elemei, ezért győződjön meg róla, hogy olyan e-maileket ír, amelyek felcsigázzák ezeket az embereket a márkája iránt. Ha egy felugró, felugró vagy interstitial hirdetés blokkolja az e-mail címét a Gmail keresési találatokban, akkor nyilvánvalóan nem fog tudni új ügyfeleket szerezni a Google-ból. Ezért gondoskodjon arról, hogy üdvözlő e-mailje nagyszerű szöveggel és csábító ajánlattal keltse fel az új ügyfelek figyelmét.

Készítsen e-mail hírlevelet csak az ügyfelek számára

Egy másik nagyszerű módja annak, hogy növelje a listáját, és több ügyfelet szerezzen a levelezőlistájára, a csak ügyfeleknek szóló e-mail hírlevél. Ez tökéletes azok számára, akik olyan egyedi termékeket árulnak, például művészeti nyomatokat vagy pólókat, amelyeket nem küldhet a nagyközönségnek. Mindössze annyit kell tennie, hogy létrehoz egy e-mail listát a hírlevélre feliratkozó ügyfelei számára. Ezután ezt a közönséget felhasználhatja olyan e-mailek létrehozására, amelyeket csak ők láthatnak. Ezt úgy teheti meg, hogy külön e-mail címet használ a hírlevélre feliratkozók számára, és hozzáadja őket a marketing e-mailekhez. Ha létrehoz egy, csak a hírlevélre feliratkozóknak szóló e-mail listát, akkor olyan e-mail kampányokat hozhat létre, amelyek teljes mértékben az ügyfélkörére összpontosítanak, és nem az általános közönségre. Így kísérletezhet különböző tárgysorokkal, ajánlatokkal és kreatív anyagokkal ezekben az e-mailekben, hogy megnézze, javíthatja-e az átkattintási arányt (CTR) és a konverziós arányt a különböző tartalmakkal.

Minden e-mailben tartalmazzon cselekvésre való felhívást.

Amikor elküldi az első hírlevelét, minden egyes e-mailben érdemes egy cselekvésre való felhívást is elhelyeznie. Ezzel okot adsz ügyfeleidnek arra, hogy megnyissák az e-maileket, és egyértelművé kell tenned, hogy mit kell tenniük a továbbiakban. Miért kellene az embereknek feliratkozniuk a hírlevelére? Mit tudsz ajánlani az e-mailjeidben, amire az ügyfeleidnek szüksége lehet? Ha az első hírleveledben nincsenek ajánlatok vagy kedvezmények, akkor ki kell találnod, hogy az emberek miről szeretnének hallani. Ha olyan termékeket árulsz, amelyek az üzletedhez kapcsolódnak, akkor írhatsz a legfrissebb hírekről, trendekről, vagy bármi másról, amiről úgy gondolod, hogy vásárlóidat érdekelni fogja. Ha már van néhány feliratkozója, elkezdhet olyan ajánlatokat és kedvezményeket tenni, amelyek a vásárlóit célozzák meg.

Automatizált csepegtető kampányok küldése

Létrehozhatsz olyan drip-kampányokat is, amelyeket úgy állítasz be, hogy egy meghatározott időn belül automatikusan küldjenek e-maileket a listádnak. Azt szeretnéd, ha kiválasztanál egy sor kiváló minőségű terméket, majd létrehoznál egy olyan csepegtető kampányt, amely alacsony minőségű termékeket küld az ügyfeleknek, amíg a listád tetejére nem kerülnek. Ezután küldhet nekik egy üzenetet egy kedvezménykóddal vagy más olyan ajánlattal, amely vonzó ezeknek az ügyfeleknek. Nagyon sok stratégia létezik az e-mail listád növelésére, de az egyik legnépszerűbb az automatizált csepegtető kampányok küldése. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy új ügyfeleket szerezzen a listájára, és nem igényel sok erőfeszítést.

Következtetés

Az e-mail marketing egy kritikus csatorna a sikeres e-kereskedelmi vállalkozás felépítéséhez. Nemcsak hűséges márkát építhetsz a listádnak küldött e-mailekkel, hanem egy autoresponder-sorozatot is létrehozhatsz, amellyel könnyedén építheted a neved, tekintélyt építhetsz, és több forgalmat érhetsz el webhelyeden. A Google csak a felhasználó általános nevét és címét mutatja meg, ha az Ön kulcsszavaira keres a helyi területen. A magasabb helyezéshez meg kell találnia a módját annak, hogy a közvetlen környezetén kívülről érkező új látogatók is megjelenjenek az Ön márkanevével a Google keresési eredményeiben. Az automatizálással ezt a célt sokkal könnyebben elérheti, mint valaha. Most már rendelkezik a szükséges ismeretekkel ahhoz, hogy olyan e-mail listát építsen, amely segíthet az eladások növelésében és vállalkozása növekedésében.

Szeretne többet megtudni az email küldési lehetőségekről?

Olvasson az emailmarketingABC cikkei közül!