Keresőoptimalizálás, látogatottság növelés

Ön mennyit költ a keresőoptimalizálásra?

KeresőoptimalizálásA keresőoptimalizálás, a SEO fogalmak nem ismeretlenek a vállalkozás vezetők számára. Talán naponta kapnak „Tuti” látogatottságot növelő ajánlatokat. Sokan igénybe is vesznek különböző sikeres weboldal optimalizálás szolgáltatásokat, és mégis elégedetlenek az eredménnyel. Mi lehet ennek az oka?

A különböző kulcsszavakra elért jó helyezések akkor hoznak eredményt, ha a megfelelőek azok a kulcsszavak. A megfelelő kulcsszavakra olyan tartalmat kell mutatnunk, amely eladja a terméket vagy szolgáltatást. A jó Google helyezés nem cél, hanem eszköz az értékesítéshez

A keresők nem spórolják meg nekünk a piackutatást, a marketing stratégiát, a cég arculat megtervezését, és a konkurenciánál többet nyújtó szolgáltatások kidolgozását. Előbb állítsuk össze a piacképes kínálatot és utána tegyük a portékánkat a piacon.

De, ezután gyújtsuk be a keresőoptimalizálás rakétáit!

Hogyan nyerjük el a Google bizalmát a weboldalunkkal?
Itt felsorolhatnánk egy csomó közhelyet a látogatók számára értékes tartalmat, a tiszta, éttekinthető weboldal szerkezetet, a linképítést, a PR cikkeket, de nem tesszük.

Inkább elmesélnénk egy történetet.
Egy gázszerelő kérdezte, hogyan kezdjen neki a weboldala keresőoptimalizálásának?
A weboldalak optimalizálásával foglalkozó szaki azt válaszolta. Talán úgy, hogy kötünk egy megállapodást, miszerint Te nem foglalkozol optimalizálással, és én nem foglalkozom gázszereléssel.
Hidd el így mindenki jobban jár!

A Seo-nak is megvannak a maga eszközei „szerszámai” úgy, mint a gázszerelésnek. Akinek nincsenek ilyen eszközei, csak kókányolni tud úgy, mint a gázszerelésnél. Egy weboldallal, amely ügyfélszerzésre hivatott, nem célszerű kísérletezgetni. Bízzuk szakemberre a munkát.